Muligheter til å skrive en hard bindestrek i ED er begrenset og ikke så brukervennlig fordi det ikke finnes en snarveitast.
Desk og personer med html-rettigheter i ED kan skrive en hard bindestrek i html-modus ved å bruke en av følgende html-koder:
‑
eller
‑
Windows brukere kan åpne standardappen “Tegnkart” for å kopiere tegnet til ED.
Mer om innsetting av tegn (også for MAC-brukere) i en ressurs kan du finne i Ros/desk disken.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.